Support

Hjälp & stöd för våra kunder

Har du problem, frågor eller funderingar kring era produkter och tjänster? I våra lösningar ingår alltid övervakning av tjänsteplattformen dygnet runt, men som kund kan man också köpa till användarsupport uppemot 24 timmar per dygn. Vår uppskattade support består av kunniga, erfarna och lugna medarbetare med stor teknisk kompetens. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp eller råd.

0771 – 33 34 35

support@everon.se

Felanmälan

Skicka in din felanmälan via formuläret så kontaktar vi dig snarast.

Till felanmälan

Brukardata

Lämna brukardata för Vega GPS-larm via formuläret. Gäller för Stand-alone Vega, dvs. Vegor som inte är kopplade till Everons larmsystem Lyra.

Lämna brukardata

Brukardata

Lämna brukardata för Vega GPS-larm via formuläret. Gäller för Vega som är kopplade till Everons larmsystem Lyra.

Lämna brukardata

Användargränssnitt

Här logga du in i användargränssnittet för att administrera ert larmsystem.

Logga in

Fakturering

För frågor om fakturor, mejla vår ekonomiavdelning på ekonomi@everon.se.

Kontakta ekonomiavd.

Supportärenden

Följ ditt supportärende i kundportalen Jira. Här kan du se alla dina aktiva ärenden.

Mina ärenden

Avvikelserapport

Här fyller ni i avvikelserapporten.

Avvikelserapport
Vega mobilt gps-larm

Beställ Vega GPS-larm

Vegan är ett mobilt trygghetslarm som är unikt i sin utformning och funktion. Den är specialutvecklad för personer med kognitiv nedsättning exempelvis demens.

Beställ